Home Forums Raadsforum Welkom op het raadsforum! (Uitleg & uitgangspunten voor gebruik)

• Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst bijgewerkt op 3 maanden geleden door Vincent Arts Democraten Gemeente Heumen.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Griffie Zaltbommel
    Sleutelbeheerder

Welkom op het raadsforum!

Dit forum is ingesteld om op gemakkelijke wijze raadsleden uit de regio Gelderland-Zuid met elkaar in contact te laten komen. Iedereen heeft de mogelijkheid om een onderwerp te starten, reacties te geven op voorliggende onderwerpen en op deze wijze in contact te komen met elkaar.

Nieuw onderwerp starten
    Onderaan het forum ziet u de mogelijkheid een ‘onderwerp’ aan te maken. U vult uw naam en e-mailadres in, de titel van het onderwerp en daaronder kunt u uw eerste bericht in dit onderwerp opschrijven. Voorbeeld van een onderwerp kan zijn Motie windpark locatie (xxx).

Reageren op een onderwerp
    Door te klikken op een onderwerp opent u de discussie en kunt u alle berichten zien zijn geplaatst door uzelf en anderen. Reageren op een onderwerp doet u door naar beneden te scrollen naar een groot tekstveld waar u wederom uw naam, e-mail en de inhoud van het bericht kunt opschrijven.

Wijze van gebruik van deze website
    Het raadsforum op deze website is openbaar en vereist geen inlog. Daarom zijn er enkele zaken waarvoor aandacht wordt gevraagd:

• Gebruik als naam in ieder geval uw werkelijke naam, eventueel aangevuld met partij en gemeente (Bijv. Paul Jansen – Lokaal Zaltbommel
    • Gebruik het openbaar forum om met elkaar in contact te komen of ideeën te lanceren over regionale onderwerpen
    • Politiek debat is voorbehouden aan de raadsvergadering: het heeft geen zin om afkeuring over een conceptmotie van een ander hier te ventileren, tenzij u wil bijdragen aan verbetering daarvan
    • Gebruik van het raadsforum is vooralsnog voorbehouden aan leden van raadsfracties, zoals raadsleden, commissie/burgerleden, fractievolgers en vergelijkbaar.

Deze website is samen met het forum nog volop in ontwikkeling. Naar mate er meer functionaliteiten komen, kunnen ook de uitgangspunten voor het gebruik van het forum wijzigen. Daar waar berichten of onderwerpen niet voldoen aan de eerder genoemde uitgangspunten, houden de beheerders van de website zich de mogelijkheid voor om in te grijpen.

#1012 Reageer
    Vincent Arts Democraten Gemeente Heumen
    Gast

Het lijkt me een goed initiatief. Uitwisseling van informatie tussenn verschillende raadsleden uit diverse gemeentes lijkt me erg zinvol. Een dergelijk contact onderhouden we als lokale partijen al tot volle tevredenheid van de deelnemers
    Ik hoop dat er veel collega’s zullen deelnemen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Welkom op het raadsforum! (Uitleg & uitgangspunten voor gebruik)
Mijn informatie: